Запорожское обласное управление лесного и охотничьего хозяйства
   
надіслати листа   мапа сайту
 
пошук по сайту 
Про управління
 
Структура управління
 
Звернення громадян
 
Новини
 
Лісогосподарська діяльність
 
Ліси області
 
Адміністративні послуги
 
Фінансово-економічні результати
 
Запобігання та протидія корупції
 
Прийом громадян
 
Фотоальбом
 
Контакти
 

Надання адміністративних послуг мисливцямFacebook

 
Новини::Зауваження Держлісагентства до звіту другої місії ТАІЕХ
 
 
 
 
Зауваження Держлісагентства до звіту другої місії ТАІЕХ

28.11.2018

         У 2018 році, з 29 січня до 2 лютого, відбулася друга місія ТАІЕХ щодо реформування системи управління лісовим господарством. Нещодавно було оприлюднено відповідний звіт (http://minagro.gov.ua/useful-information?nid=26563).

         Державне агентство лісових ресурсів України опрацювало цей звіт та розміщує свої зауваження.

     Зі звіту стає зрозумілим, що учасники місії свідомо або не свідомо вводять в оману читачів, демонструючи неповне розуміння інституційної структури лісового господарства України. Окремі частини звіту містять точну інформацію щодо ситуації, яка склалась, водночас потім на наступних сторінках звіту ця інформація подається викривлено.

      Перед тим, як перейти до детального аналізу звіту зупинимося на загальнодержавних визначеннях українського законодавства, які апріорі застосовуються у лісовому господарстві, але не приймаються до уваги:

     Державні агентства. Реформа державного управління 2011 року передбачала чітке розгалуження функцій державного управління в державі. Міністерства відповідальні за розробку законів, державні агентства за підготовку пропозицій з нормативно-правовими актами та виконують функції органу управління майном у відношенні підприємств державної власності, які знаходяться у їх сфері управління. Виконання цієї функції щодо інших підприємств державної власності, які координуються іншими відомствами, з юридичної точки зору є неможливим. Співробітники державних агентств є державними службовцями, яким апріорі заборонено займатись господарською діяльністю.

      Кожен директор будь-якого підприємства (чи в Україні, чи поза її межами) повинен забезпечити збереження довіреного йому майна. Тому забезпечення патрулювання проти незаконних рубок повинно бути на рівні підприємства з певними повноваженнями щодо протидії процесу незаконної діяльності. По-перше, жодна контролююча структура не зможе забезпечити якісне патрулювання внаслідок браку персоналу (на сьогодні йдеться про більше 15 тис. осіб, які здійснюють патрулювання на рівні підприємства). По-друге, відсутність механізму зупинки нелегальної діяльності в лісах призведе до збільшення нелегальних рубок при тому, що відповідальність за вирубану деревину ляже тягарем на державні лісогосподарські підприємства так само, як відповідальність за відновлення порушених лісових масивів.